We gaan weer op reis

1 maart 2018 - Houten, Nederland

Het is weer zover. We verlaten het koude Nederland weer voor een rondreis door Spanje. We hebben, denken we, weer een mooie reis uitgestippeld. Er zijn nog veel prachtige plekjes waar we nog niet geweest zijn.

Eerst gaan we  vrijdag naar de fiets- en wandelbeurs om ideeën op te doen voor volgende reizen. Daarna vertrekken we zaterdagmorgen. In 3 dagen rijden we naar Spanje. We halen onze caravan op en kamperen nog een paar dagen in Javea om vervolgens zuidwaarts te reizen. We hopen half mei weer thuis te zijn.

We vinden het leuk als jullie ons weer volgen.

1. Dick:
    1 maart 2018
    We gaan jullie zeker weer volgen! Blaas maar wat warmere lucht naar het noorden;-). Heel goede reis samen, geniet er weer van!
  2. Mireille:
    Have fun 😘
  3. Ancilla:
    1 maart 2018
    Heel veel wandel en fietsplezier en genieten van t mooie weer daar , hier even wat minder aktief , we zien weer uit na jullie mooie verhalen en foto,s groeten
  4. Peter en Germa:
    1 maart 2018
    We wensen jullie een fijne reis met veel belevenissen en mooie verhalen. We gaan ze weer met plezier lezen. Tot in mei.
  5. Tonny Verschoor:
    1 maart 2018
    Een hele goede reis toe gewenst. Heel fijn om jullie te volgen. Geniet er van!
  6. Nelleke:
    1 maart 2018
    Heel veel reisplezier en ik zal jullie verhalen weer met veel belangstelling lezen.
  7. Mieke:
    1 maart 2018
    Goed idee om de kou te ontvluchten! Ik wens jullie een hele mooie reis toe!!
  8. Pauli en John:
    2 maart 2018
    Lijkt me heerlijk richting de warmte🌝 We zien jullie reisverhalen vanzelf weer langskomen. Goede reis en voorzichtig rijden, kan morgen glad zijn!
  9. Truus:
    2 maart 2018
    🍄Voor Wil en Theo,🍄

🍄
    Wat leuk dat jullie weer een mooie vakantiereis gaan maken en dan is het heerlijk genieten van al het moois wat er te zien is.
    🍄
    Wens jullie samen een goede start en hoop straks weer te genieten van jullie belevenissen.
    Groeten van Truus
  10. Enrico Stout:
    4 maart 2018
    Heel veel plezier en kijk goed uit. Ben net terug van weekje skien. De verhalen zijn altijd leuk om te lezen en de foto's zijn ook altijd leuk om te zien.

Groeten,
    Enrico
  11. Betty Gremmé:
    4 maart 2018
    Een mooie reis toegewenst!
  12. Miriam:
    5 maart 2018
    Geniet weer van de mooie routes in het prachtige Spanje. Ik ben zeer benieuwd wat jullie nu weer allemaal gaan bekijken. Lieve groeten
  13. Marijke:
    5 maart 2018
    Genieten jullie er maar weer van, jullie gaan vast weer mooie plekjes ontdekken onder de Spaanse zon!
    Gelukkig heeft hier sinds gisteren een voorzichtige lente zijn intrede gedaan dat scheelt meteen een jas en dus kunnen wij er ook weer op uit.
    Goede reis!
  14. Jan en Carla:
    Hallo Wil en Theo,
    Inmiddels zijn jullie vast al in Javea aangekomen. We reageren een beetje laat omdat we niet altijd makkelijk de mail kunnen bekijken hier in Australië. Heerlijk om weer op reis te zijn hè, wij kunnen er ook geen genoeg van krijgen! Uiteraard gaan wij jullie ook volgen, dan doen wij wellicht nieuwe vakantie-ideeë op. Een heel fijne reis toegewenst!
    Hartelijke groeten van Jan en Carla
  15. Frans en Anny.:
    Hallo Theo en Wil.
    We wensen jullie weer een prachtige reis met mooie foto's en verhalen. We kijken er naar uit. Veel plezier!!
    Hartelijke groet van Frans en Anny.
  16. Betty en Gert:
    7 maart 2018
    Een hele goede en mooie reis! Weer heerlijk genieten van al het moois wat jullie tegen zullen komen.
    Lieve groetjes, Betty en Gert.