We gaan weer.........

25 april 2019 - Houten, Nederland

Naar (voormalig) Oost- Duitsland gaat onze reis dit keer. Na een lange winter, we zijn tijden niet zo lang thuis geweest, gaan we maandag 29 april op pad. Eerst hebben we met de Pasen een zonnig voorproefje gehad op camping de Kleine Wolf in Ommen.  Samen met kinderen en kleinkinderen hebben we een heerlijk weekend gehad en alvast de verjaardag van Wil gevierd.

Nu gaan we genieten van de natuur en cultuur van Oost- Duitsland. We houden jullie de komende weken weer op de hoogte. Leuk als jullie ons weer gaan volgen.

1. Ien Broekhuijse:
    25 april 2019
    Leuk! Een goede reis en fijn rondkijken in (voormalig) Oost-Duitsland. ik verheug me alweer op jullie reisverslagen en de mooie foto’s!
  2. Pauli en John:
    Ha Wil en Theo,
    Ik hoorde van de kinderen dat jullie een heerlijk en gezellig weekend met veel zon hebben gehad. Bram heeft het nodige verteld😊 Hele fijne reis naar Oost-Duitsland
  3. Truus:
    25 april 2019
    🍄Erg boeiend en leuk om de reis die jullie naar Oost-Duitsland gaan maken te volgen.
    Van de vorige reizen die jullie gemaakt hebben was het voor mij ook genieten, vooral de prachtige foto,s die bij elk verslag er bij stonden.
    Kijkt er nu weer echt naar uit.
    Theo en Wil wens jullie een goede start en een fijner reis.
  4. Petra:
    25 april 2019
    Dag Theo en Wil, een beetje stiekum 65 jaar worden? vanharte gefeliciteerd. We hopen dat jullie een harzstikkeleuke reis hebben. We lezen weer mee! Hart grt Petra en Luc
  5. Nelleke:
    25 april 2019
    Hi, Wil en Theo. Ik ga jullie weer volgen, hoor! Heel veel plezier weer !
  6. Gerdien van Kesteren:
    25 april 2019
    Veel plezier daar. En ik ga het volgen.Wij zijn er ook geweest.
    Indrukwekkend
  7. Ancilla:
    26 april 2019
    Ten eerste nog proficiat met je 65 e 💐,en heel veel plezier met jullie reis ,naar oost Duitsland !Gezellig ,we gaan jullie mail weer volgen! Heel veel plezier!,
  8. Roswitha en Hans:
    26 april 2019
    Wat zijn jullie toch een geluksvogels! Geniet er volop van.
  9. Jan en Carla:
    27 april 2019
    Hallo Wil en Theo, alsnog gefeliciteerd met je 65e verjaardag Wil. Natuurlijk gaan wij jullie weer volgen. Het is altijd interessant om iets te lezen over andere landen en daardoor ideeën en vakantiekriebels te krijgen. Goede reis!
  10. H j albers:
    27 april 2019
    Een fijne reis toegewenst! Groetjes tante Hermien
  11. Hannie en Frans Merkenhof:
    28 april 2019
    Hoi Wil en Theo ,we wensen jullie een mooie reis .
    Hartelijke groet Frans en Hannie.
  12. Elly ten Katen:
    28 april 2019
    Hoi Wil en Theo

Een heel goeie reis en vooral 'n zeer fijne tijd.

Groet uit Cuijk van Jan en Elly
  13. Betty Gremmé:
    1 mei 2019
    Goedemorgen reizigers,
    1 mei.
    Wil van harte met je 65 ste verjaardag! Heel veel plezier de komende tijd met deze bijzondere reis.
    groet van Gerard en Betty.
  14. Truus:
    1 mei 2019
    🎈1 mei is de dag dat alle mensen mogen horen dat🎺WIL🎺65 jaar geleden werd geboren.🎈
    🎈Van harte gefeliciteerd Wil en ook Theo geluk gewenst met dit bijzonder feit.🎈