Startklaar

19 augustus 2017 - Houten, Nederland, Nederland

Morgen beginnen we aan onze najaarsreis. Via Frankrijk gaan we door de Pyreneeën naar Spanje. We eindigen weer in Javea waar we de caravan voor de winter stallen. Half oktober willen we weer in Nederland zijn.
Natuurlijk kunnen jullie ons weer volgen via ons blog.

1. Ien Broekhuijse:
    19 augustus 2017
    Een goede reis, veel moois zien en heel veel plezier!
    Liefs, Ien.
  2. Nelleke:
    19 augustus 2017
    lekker hoor !! Veel plezier en een goede reis. Ik ga jullie wel weer volgen, hoor !
  3. René en Ancilla:
    19 augustus 2017
    Das fijn zeg , nu al op pad!! Heel veel nieuwe avonturen lezen van jullie , en heel veel plezier !!
  4. Jan en Carla:
    Hallo Theo en Wil,
    Alweer op pad voor een nieuwe reis, zonder dat we elkaar gezien hebben... Dat wordt dus na half oktober. Nu is het onze beurt om jullie te volgen en dat zullen we met plezier doen. Geniet er maar weer lekker van.
    Hartelijke groeten van Jan en Carla
  5. John en Pauli:
    19 augustus 2017
    Ha Theo en Wil, hele fijne reis!
  6. Ben en Liesbeth:
    19 augustus 2017
    Goede reis en we gaan jullie weer volgen.
    Groetjes Ben en Liesbeth
  7. Petra en Luc:
    19 augustus 2017
    Goede reis en we gaan jaloers zitten lezen, jullie reisverslagen. Geniet er lekker van !
  8. Mama:
    Hallo, goede reis

Geniet ervan.,mama
  9. Betty Gremmé:
    20 augustus 2017
    Geniet er met volle teugen van.
    Groet uit Denekamp (fietsvierdaagse).
  10. Roswitha en Hans:
    20 augustus 2017
    Wat een genieten weer......
  11. Betty Vennema:
    20 augustus 2017
    Een hele goed reis! We kijken weer uit naar jullie reisverhalen! Groetjes, Betty en Gert.
  12. Frans en Anny:
    Hallo Theo en Wil,
    Fijn dat jullie nog even gereageerd hebben voordat jullie op reis gingen. Heel Attent!! We gaan jullie weer volgen , zijn benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Een goede reis en veel plezier!!
  13. Marijke:
    20 augustus 2017
    Fijne reis Theo en Wil en kom weer gezond en wel terug......
    In Frankrijk is het in ieder geval mooi weer dus das meteen mooi meegenomen. Wij zitten op dit moment in de Jura (lac de Charlain) na eerst de Vogezen - Eguisheim - te hebben aangedaan. Wat een moois aan leuke plaatsjes en bloemen hebben we daar gezien. Prachtig!
    Jullie een hele goede reis!!
    Groetjes Marijke
  14. Miriam:
    21 augustus 2017
    We hopen dat jullie weer veel moois zullen tegenkomen onderweg en weer veel plezier zullen beleven aan het reizen en ontmoeten van andere reizigers. Groetjes
  15. Dani:
    21 augustus 2017
    lieve mensen,
    een hele fijne reis gewenst! en verheug me alweer op jullie verhalen. xx
  16. 21 augustus 2017
    Maandagmiddag,
    Theo en Wil ik wil jullie een voorspoedige reis toe wensen en kijk nog met plezier terug naar onze scootmobiel tochten.
    Groetjes Truus