Weer thuis

29 mei 2015 - Houten, Nederland

Wisten jullie dat ..........

We veilig thuis gekomen zijn.
we deze reis 9000 km met de auto hebben afgelegd
we reizen leuk vinden, maar thuis komen ook
we het fijn vinden om iedereen weer te zien

We veel over wijn geschreven hebben
we maar één, hooguit twee glaasjes per dag gedronken hebben.
Theo net zo graag wandelt als Wil
42 mensen ons volgen op ons reisblog
we erg blij waren met de reacties via blog, mail en app.

wij op deze reis 18 campings hebben gehad
wij naar 17 campings zo terug zouden willen
we bijna al onze boodschappen bij de Lidl deden, dankzij de Lidl app

we al 10 weken een kapotte waterpomp hebben
we het daarom weer waarderen als thuis het water uit de kraan komt

onze volgende grote reis naar de Noordkaap is
dat dat nog bijna 1 jaar duurt
dat jullie ons dan weer kunnen volgen

1. Petra en Luc:
    29 mei 2015
    Dag Buurtjes, fijn dat jullie er weer zijn. We vormden ongepland een welkoms committee vanmorgen.
    Veel plezier met de verjaardag !
    En we lezen graag weer mee naar de Noordkaap,

groetsels, Petra en Luc
  2. Jos en Lucienne:
    dag dag,

ja dat wisten wij, maar elke keer weer mooi en verrassend om jullie verhalen te lezen.
    En wisten jullie ook dat hier een metamorfose heeft plaatsgevonden....
    Wij wensen jullie weer een mooie tijd toe hier in Nederland.
    Ach een jaar is zo voorbij nietwaar? Times Flight

Groet de terduisjes
  3. Nelleke:
    29 mei 2015
    Welkom , weer in ons kikkerlandje. Thuiskomen is inderdaad net zo leuk als op reis zijn. Lekker op je eigen wc, in je eigen bed en je kan zo maar het water uit de kraan drinken. Nu lekker nagenieten en foto's uitzoeken. Veel plezier daar mee en ik hoor wel wanneer de albums klaar zijn..
  4. René en Ancilla:
    29 mei 2015
    en hier in Twente zeggen ze, er is n tied van kommn, en ne tied van goan, erg genoten van jullie verhalen, en mooie foto's, en hier in Nederland is het ook mooi ,je moet het zien, veel plezier met alles verder, en bedankt.,
    groetjes
  5. Betty Gremmé:
    30 mei 2015
    Welkom terug! Je eigen stekkie is goud waard. We hopen jullie te ontmoeten op Het Brook. Er is de afgelopen tijd hard gewerkt. Trouwens van harte met de verjaardag van Wessel. Geniet nog lange tijd na en tot spoedig ziens.
    groet van Gerard en Betty uit Leeuwarden (met hagelbuien).
  6. Ien Broekhuijse:
    30 mei 2015
    Wat fijn dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn.
    En wat een leuke "wisten jullie datjes" schrijven jullie.
    Blij te lezen dat thuiskomen voor jullie ook heel fijn is. En dat jullie niet zoveel wijn dronken als ik dacht. En de boodschappen deden bij de Lidl. Ha, ha. Hartelijke groeten van Ien.
  7. Paul en Els:
    30 mei 2015
    Welkom thuis! We kijken al weer uit naar het fotoboek. Het was gezellig om met jullie reis mee te genieten!
  8. Marga:
    31 mei 2015
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn ! Het was leuk om de verhalen te lezen van jullie reis!
  9. Pauli en John:
    1 juni 2015
    Ha Theo en Wil,
    Welkom thuis! Wat is het toch snel gegaan hè! Jullie wijnintake is zeker beschaafd geweest haha. Fijn dat jullie er gezond en wel weer zijn. We spreken elkaar snel. Nu drunk aan t werk voor foto's :-)

Gr Pauli en John