Javea 2

22 oktober 2016 - Jávea, Spanje

Javea
Camping Javea
14 tot en met 22 oktober.

Deze week was een feestweek, waarbij de kinderen, kleinkinderen en beide moeders aanwezig waren. Vrijdag arriveerden de kinderen en kleinkinderen in Javea.
Zaterdag hebben we de barbecue aangestoken, nadat de kinderen heerlijk in het zwembad hadden gezwommen onder het toeziend oog van de oma's.
Zondag hebben we onze trouwdag gevierd met een lunch bij La Bohème aan de boulevard. De kinderen verrasten ons met geweldig mooie foto's, die van hen en de kleinkinderen in het voorjaar gemaakt zijn in de Loonse en Drunense duinen. Tijdens het eten konden de kleintjes lekker op de boulevard rennen.
Maandag vierde de moeder van Theo haar 89e! verjaardag en trakteerde ons op een borrel en een etentje bij de Italiaan. De kleinkinderen vermaakten zich op gehuurde skelters, scooters en heel aparte fietsjes op de boulevard. Het weer was tot dan erg mooi met temperaturen rond de 23 graden.
Dinsdagmorgen hebben we de moeder van Theo en Conny, die haar begeleidde weer naar het vliegveld gebracht.
De rest van de week hebben we genoten van het samen zijn met de kinderen en kleinkinderen. We hebben met hen gezwommen in de zee, in het zwembad, naar de markt geweest en af en toe wat spelletjes gedaan. Ook hebben we samen gezellig gegeten in het prachtige appartement dat we ook gehuurd hebben. Moniek, Jorien en Marlou hadden lekkere hapjes gemaakt. Jorien en Thomas hebben ons tweeën donderdag op hun laatste avond  getrakteerd op een heel bijzonder etentje in een sterren restaurant , een bijzondere, heerlijke belevenis.
Na een paar dagen met af en toe een bui sloten de de week af met mooi weer.

We willen iedereen bedanken voor de vele felicitaties, die wij de afgelopen week kregen.
Ook bedanken wij de moeder van Wil voor  de gastvrijheid, die wij, onze kinderen, de moeder van Theo en Conny deze week hebben ervaren.

Morgen vliegen de kinderen weer naar huis en voor hen zit de herfstvakantie er dan op. Wijzelf blijven nog anderhalve week in Javea en vertrekken dan weer zonder caravan naar Nederland. De caravan overwintert hier in een stalling in Spanje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hermien Albers:
    22 oktober 2016
    Fijn dat jullie met elkaar zo genoten hebben, ik wens jullie nog mooie dagen samen, groetjes Tante Hermien
  2. Tonny Verschoor:
    23 oktober 2016
    Beter laat dan nooit, van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk.
  3. Ancilla:
    23 oktober 2016
    Geweldig , en dat prachtige weer !!! Ik wordt jaloers ,, haha ! Nog een fijne week , groeten René en Ancilla
  4. Conny Albers:
    27 oktober 2016
    Hoi Theo en Wil, leuk om het verhaal te lezen. Ik had een fijne tijd in Spanje, leuk om iedereen goed te leren kennen. Willen jullie de moeder van Wil nogmaals bedanken? Nog hele fijne dagen, groetjes, Conny