We vertrekken weer

1 september 2016 - Houten, Nederland

We zijn ons weer aan het voorbereiden tot vertrek. We hebben een aantal fijne, maar drukke weken gehad: Gerben en Pauline helpen met verhuizen, Wil heeft weer met Marlou gefladderd ( kindervakantiefestival ) , we hebben ons weer nuttig gemaakt op Spathodea en de tuin veranderd. Wij hebben genoten van een mooie zomer.
Deze keer gaat de reis via Frankrijk en  Spaans Catalonië naar Javea waar de moeder van Wil woont. In de herfstvakantie komen de kinderen, kleinkinderen en ook  Theo's moeder daar met ons vieren dat we 40 jaar zijn getrouwd.
We vertrekken zondag 4 september in onze nieuwe caravan. We hebben er weer veel zin in en zullen jullie regelmatig op de hoogte houden.

1. Marga:
    Heeeeel veel plezier !!
  2. Enrico Stout:
    Ha Wil en Theo,
    Heel veel plezier gewenst natuurlijk. Het is altijd leuk om de reisverhalen te lezen.

Succes met alle voorbereidingen.

Groeten,
    Enrico
  3. Nelleke:
    1 september 2016
    Heel veel plezier ,Wil en Theo !!
    Zo heb ik weer iets om naar uit te kijken. Ik hoop dat de caravan goed bevalt en dat jullie er veel plezier mee hebben.
  4. John en Pauli:
    1 september 2016
    Hele fijne reis! Volgens mij zijn jullie nog nooit zo aan vakantie toe geweest Wát is dat hard werken geweest in het huis van Gerben en Pauline... Ach ja het zijn nu eenmaal je kinderen Eerlijk gezegd toch ook wel heel gezellig geweest met elkaar. Ik zie jullie verhalen weer tegemoet!
  5. René en Ancilla:
    2 september 2016
    Heel veel plezier maar weer !!!
  6. Frans en Anny:
    Hoi Wil en Theo,
    Wij wensen jullie heel veel plezier en een goede reis in jullie prachtige caravan!
    We kijken weer uit naar mooie foto's en geweldige reisverhalen. Lekker genieten en wij genieten met jullie mee. Groetjes van ons.
  7. Peter en Germa:
    2 september 2016
    We hopen dat jullie weer een mooie reis hebben en leuke verhalen plaatsen. Daar genieten wij dan weer van. Goede reis!
  8. Dani:
    5 september 2016
    wens jullie een hele mooie tijd toe! kijk weer uit naar jullie verhalen xx
    dani