De overtocht

8 mei 2022 - Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk

Twee jaar later dan gepland maken we een rondreis van 7 weken door Noord-Engeland en Schotland, samen met Helma en Pieter. We hebben al heel wat gezellige uren aan de voorbereiding besteed.
Het is onze eerste reis met onze nieuwe (Engelse) caravan met een goede zit, veel licht en aparte bedden, met de Engelse luxe van oven, magnetron en grote douche. Het is wel even wennen aan alle elektronica, regelmatig moeten we de handleiding raadplegen, maar dat zal wel wennen. In maart stond de caravan op de boot van Hull naar Rotterdam, nu staat hij weer op dezelfde boot voor onze reis. De overtocht verloopt rustig over een gladde zee. Dat heeft Wil wel eens anders meegemaakt. Na het diner en een spelletje gaan we naar de hut. De volgende ochtend bij het opstaan hebben we al land in zicht. Terwijl wij genieten in het zonnetje, loopt de boot de haven in. Om  half 9 rijden we de boot af richting Yorkshire Dales.

1. Dick:
    8 mei 2022
    Fijn dat de overtocht over kalme zee was. We gaan jullie belevenissen weer met interesse volgen. Een heel mooie vakantie toegewenst!
  2. Monique:
    8 mei 2022
    Fijn dat jullie een kalme zee hadden. Heb je je pillen niet nodig gehad?
    Een hele fijne reis. Extra mooi als het zonnetje schijnt.
  3. Betty Vennema:
    8 mei 2022
    We gaan jullie weer met plezier volgen. Een hele mooie en fijne reis met elkaar.
    Groetjes, Betty en Gert.
  4. Peter en Germa:
    8 mei 2022
    We wensen jullie een hele fijne vakantie met veel mooie herinneringen voor later. We kijken uit naar jullie reisverslag en foto's. Veel plezier
  5. René en Ancilla:
    8 mei 2022
    Heel veel mooie belevenissen, en maak er n gezellige tijd van , blij jullie weer te volgen , op jullie avontuur! Goede reis
  6. Ben en Liesbeth:
    8 mei 2022
    Fijn dat jullie reis nu door kan gaan goede reis en heel veel plezier, groetjes
  7. Elly ten Katen:
    Dag Wil en Theo

Goeie reis en fijne tijd!!
    Wil, sorry, beetje te laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groet Jan en Elly
  8. Betty Gremmé:
    een mooie reis toegewenst . Groet van Gerard en Betty
  9. Pauli en John:
    Hele goede reis Theo en Wil,
    Als de techniek onder de knie is zal de extra luxe van de nieuwe caravan vast genieten worden! In ieder geval met prachtig weer de reis begonnen
  10. Tante Jacqueline:
    8 mei 2022
    Een hele mooie vakantie.Ik kijk uit naar jullie reisverslag.
  11. Nelleke:
    8 mei 2022
    Fijn dat de overtocht nu zonder problemen is gegaan . Heel veel plezier met de nieuwe caravan. Mooie vakantie en ik kijk uit naar jullie reisverslag.
  12. Petra en Luc:
    8 mei 2022
    Hi Theo en Wil, heel veel plezier. We lezen weer graag mee.
  13. Ien Broekhuijse:
    10 mei 2022
    Geweldig! Jullie zijn weer op reis.
    Wat fijn dat dat weer kan.
    Veel plezier jullie vier!
    En ik kijk weer uit naar het volgende reisverhaal.
    Liefs, Ien.
  14. Truus:
    12 mei 2022
    Wat fijn dat de overtocht met de boot probleemloos is verlopen en jullie nu heerlijk genieten van het mooie weer en de prachtige omgeving en dat ik ook mee mag genieten van het zoals van ouds gezellige reisblogs en mooie foto,s
    Wens jullie veel plezier en kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes Truus