Bijna klaar voor vertrek

3 maart 2015 - Houten, Nederland

Bijna is het weer zover. Zondag 8 maart vertrekken we om onze reis door Portugal voort te zetten. We hebben er weer zin in. Deze week nog even druk met de voorbereidingen, afscheid nemen en schoonmaken. Daarna hopen we op zon! Op het ogenblik is het in het zuiden van Portugal mooi weer.
De reis naar Ourique doen we in 4 dagen. Daar staat onze caravan al op onze plek te wachten.
We vinden het leuk als jullie ons volgen. Als je reageert op het blog of ons een mail stuurt ([email protected] ) , krijg je zeker antwoord Het is leuk om zo in contact te blijven.
We hopen 30 mei weer in Nederland terug te keren. Op tijd om de verjaardag van Wessel te vieren.

Ik heb de kaart  leeggemaakt, zodat ook de route van deze reis weer is te volgen.

1. Paul en Els:
    3 maart 2015
    We gaan jullie weer volgen! Zal voor ons weer wennen zijn om jullie weer 3 maanden te moeten missen. In die tussentijd oefenen we goed met Colonisten ;)
    We eensen een heerlijke reis!
  2. Elly:
    Dag Wil en Theo

Wij wensen jullie een heel goede reis en weer een heel fijne tijd.

Groet uit Cuijk
    Jan en Elly
  3. Jan Zondevan:
    Hoi Wil en Theo.

Ga jullie vervolg avontuur zeker weer volgen en met plezier de leuke verhalen lezen.
    Wens jullie een mooie reis toe met lekker weer.
  4. Nelleke:
    3 maart 2015
    Hoi Wil en Theo, natuurlijk ga ik jullie weer volgen! Heel veel plezier onderweg enne voorzichtig rijden, he! Ik hoop dat het weer net zo' n mooi avontuur wordt als de vorige keer.
    Groetjes, Nelleke
  5. Peter en Germa:
    4 maart 2015
    We benijden jullie best wel, lekker naar de zon en genieten van rust en omgeving. Heel veel plezier en we gaan jullie zeker weer volgen.
    Goede reis!
  6. Jos en Lucienne:
    Dag Theo en Wl,
    wij gaan zeker weer genieten van jullie mooie reisverhalen.
    Goede reis gewenst en weer super genieten van jullie avontuurlijke tocht.
  7. Dani:
    Lieve Theo en Wil,

hele fijne vakantie, k blijf jullie zeker volgen!! xxx
    dani
  8. René en Ancilla:
    Hoi,Theo en Wil,
    Dat gaat weer genieten worden voor jullie, wij beleven het mee ,en wensen jullie een fijne tijd,
    groeten van René en Ancilla
  9. Marga:
    4 maart 2015
    Heel veel plezier! Natuurlijk blijf ik de leuke verhalen lezen! Geniet ervan !!
  10. John en Pauli:
    7 maart 2015
    Ha Theo en Wil,
    We wensen jullie een fantastische reis toe en we lezen jullie belevenissen weer mee!
  11. Petra en Luc:
    8 maart 2015
    Beste Buurtjes, het is al heel vroeg op de zondagmorgen en wij gaan zo ons mandje opzoeken. Een goede start morgen voor jullie reis. En dat het wederom een groot succes mag worden. We lezen lekker mee!
    Veel goeten,
    Petra en Luc
  12. Nelleke:
    8 maart 2015
    Goede reis ! Jullie vertrekken met goed weer! Dan komt de vakantiestemming er gelijk in , vind ik altijd. Veel plezier en rijd voorzichtig, he?
    Groetjes, Nelleke