Weer klaar voor vertrek

24 februari 2017 - Houten, Nederland

Zondag 26 februari vertrekken we weer naar Spanje, waar we de caravan aanhaken om onze reis door Spanje te vervolgen. Ons plan is om Andalusië te verkennen en dan via Madrid en de Pyreneeën en Frankrijk half mei weer in Nederland aan te komen.
We houden jullie weer op de hoogte met hopelijk mooie verhalen en foto's.

De layout van de reislogger is iets veranderd. De reizen zijn in aparte mappen ingedeeld. Boven het kopje reisverhalen kan je kiezen over welke reis je wilt lezen.

Onze nieuwe reis heet Spanje voorjaar 2017

1. Nelleke:
    Hoi Wil en Theo.
    Heel veel plezier met jullie reis. Ik zal jullie verhalen weer met plezier lezen en de mooie foto's bekijken ! Rijd voorzichtig, hé?
    Groetjes, Nelleke
  2. Marga:
    Heel veel plezier !! ☀
  3. José Hendriks:
    24 februari 2017
    Theo en Wil, heel veel plezier!! Wat heerlijk om op reis te gaan. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  4. Peter en Germa:
    24 februari 2017
    Heel veel plezier en geniet van de zon en het mooie Andalusie. We kijken uit naar jullie belevenissen.
  5. Petra en Luc:
    24 februari 2017
    Ha Theo en Wil, zaterdagochtend even een kort kopje koffie bij ons? Zin in ?
    Hartelijke groeten Petra en Luc
  6. Frans en Anny:
    25 februari 2017
    Theo en Wil. Wij wensen jullie weer een mooie reis en kijken uit naar jullie verhalen en foto's. Veel plezier!!
  7. Roswitha en Hans:
    Wil en Theo,
    Geniet weer van het prachtige zuiden. Heel veel plezier daar!
  8. Hermien Albers:
    t
    P

Thei

Theo en Wil z

Theo en Wil d
    Vs

Theo en Wil veel fijne maanden toegewenst!!
  9. René en Ancilla:
    25 februari 2017
    heel veel plezier maar weer, en geniet er van. Dan doen wij het ook via je verhalen.
  10. Hannie en Frans Merkenhof:
    Hoi Wil en Theo
    We wensen jullie een mooie reis toe, en op naar de zon.
    Hartelijke groet Frans en Hannie.
  11. Dani:
    27 februari 2017
    lieve theo en wil,
    jullie gaan er vast een mooie ervaring van maken! fijn om weer jullie verhalen te lezen!
    groetjes en veel plezier!
    dani