Eindelijk weer op reis

17 augustus 2021 - Houten, Nederland

Na twee jaar veel wandelen en kamperen in Nederland, vertrekken we a.s zaterdag voor 8 weken. Onze reis gaat dit keer door Frankrijk en het noordwesten van Spanje. We houden jullie weer op de hoogte

1. Betty Gremmé:
    17 augustus 2021
    Wat een goed bericht, dat jullie weer kunnen reizen. Heel veel plezier en blijf voorzichtig.
  2. Zusje:
    17 augustus 2021
    Leuk om weer mee te lezen !
    😘
  3. Ben en Liesbeth:
    17 augustus 2021
    Goede reis en geniet ervan
  4. Petra en Luc:
    17 augustus 2021
    Prima,we lezen mee! En reizen in gedachten mee.
    Goede reis.
  5. Nelleke:
    17 augustus 2021
    Een goede reis en natuurlijk lees ik graag weer mee ! 🏕🚙🏖🇨🇵🇪🇦
  6. John en Pauli:
    17 augustus 2021
    Heerlijk voor jullie weer op pad te kunnen! Veel plezier en gezondheid op jullie reis!
  7. Miriam:
    17 augustus 2021
    wat fijn dat jullie van plan zijn om weer een mooie reis te ondernemen. Geniet ervan !
  8. René en Ancilla:
    18 augustus 2021
    Wil en Theo , heel veel plezier, we gaan er zeker weer van genieten , de mooie verhalen en foto’s! Heel veel plezier!
  9. Truus:
    18 augustus 2021
    🚶🏼‍♀️🚶🏻Verrassing dat jullie weer een mooi reisplan hebben gemaakt. Wil en Theo ik hoop de komende weken ervan te genieten en wens jullie een goede reis🌞
  10. Frans en Anny:
    19 augustus 2021
    Hoi Wil en Theo,
    Geweldig dat jullie weer op reis gaan. We wensen jullie een mooie tocht en kijken uit naar de verslagen en foto's. Veel plezier!
    Groetjes van Frans en Anny.
  11. Hannie en Frans Merkenhof:
    20 augustus 2021
    Hoi Wil en Theo,
    We willen jullie een mooie vakantie toe wensen.
    Groetjes Frans en Hannie.
  12. Ien Broekhuijse:
    21 augustus 2021
    Zie net pas jullie eerste reislogger-bericht. Was bij ongewenste mail bij mij binnengekomen. Wel, echt niet ongewenst. Jullie weten dat ik me verheug op jullie reisverslagen.
    Nu dus onderweg naar Frankrijk.
    Goede en behouden reis en heel veel plezier en avonturen de komende
    8 weken!
    Liefs van Ien.